helsingfors

Hej! För tillfället sittter jag på golvet och är helt slut! Haha. Jag har dansat hur mycket som helst, och har försökt komma på lite till min och Majas danser. Som det ser ut nu får vi göra klart båda danserna på torsdag och det är på fredag vi ska visa upp dem. Som vanligt är jag och Maja ute i sista sekunden! ;)

Idag fick våran klass reda på att vi ska få åka till Helsingfors ht 2012! Det är Nordiska rådet (eller vad det hette) som har ordnat så att en "kulturklass" i varje land i norden ska få åka dit och visa upp något man har gjort. Det skulle vara en bit av en musikal som skulle handla om resor.. eller nått sånt... Men i alla fall så var det rätt coolt att det var vi som blev utvalda! :D

Imorgon åker hela klassen till stockholm och det ska bli jättemysigt! Men jag kommer ha fullt upp hela dagen!
Jag ska åka in med 6.15 bussen till Uppsala, och kommer sedan hem till östhammar vid 18 tiden och då ska jag direkt till IP och spela match. Sen ska jag hem och plugga historia för jag har prov dagen efter. Skönt med lov sen!


Visst har jag ett snyggt märke på näsan?
Har bara att tacka en tjej som var med i motståndarlaget i gårdagens match!
Man får inte spela med örhängen i för att man kan skada någon... men långa naglar då? Haha.

puss♥/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0