klockan står på 6.30

Hej hopp,
i natt sov jag och Linda 11 timmar! Skönt att sova ut ibland, hihi.
När vi vaknade så kollade vi film och sen gjorde vi typ ingenting mer, haha, bara slappade!
Vi käkade lite middag och sen vidare på match, tyvärr förlust med 3-2, lite orättvist, ena målet gick en hörna direkt in och det sista målet var en skit snygg frispark som gick precis under ribban så det fanns inte så mycket att göra...Men det gick väl ganska bra för mig iaf.

Imorgon taggar jag för att gå upp super tidigt! Ska vara hos tandläkaren kl 9.00 i Uppsala så jag måste ta 7.20 bussen, USCH!
Jaja, måste väl sova nu (lätt när man vaknade 1 idag...), godnatt!


/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0