midsommar 2011!

Tänkte ta lite om vad jag gjorde på min midsommar nu då, ni vet ju redan att jag var hos Mickan men jag ska berätta vad som hände där lixom, hihi.
Först kom jag och Linda till Mickan och fixade oss, Victor var där då också. Vid halv sju tiden kom Kalle, Tova, Erik, Natta och Robi(y?)n, och lite senare kom sen Victor och Jesper också.
Vi började grilla direkt och sen käka vi, hur gott som helst! Efterätt blev det också, jordgubbar, grädde, kladdkaka och någon jordbubbs grej!

Sen rulla tiden iväg och det var dags för brännboll, hela Marka spelar brännboll på en åker, jag var inte med men ungefär hälften av oss som var hos Mickan var med.
När vi kom hem var musiken på högsta volym och vi dansade loss! Haha. Jag och Mickan kom på en egen dans ;)
Klockan närmade sig 3 då Tova och gänget gick hem, innan dess hade vissa personer hunnit med att somna på ett ölglas, ramlat av stolar, krossat burkar med pannan/händerna, spytt, slagit i ansiktet i köksbordet, slickat på skedar som aldrig förr , små hångla lite osv osv! Haha, kul hade vi iaf!
Vi kom i säng vid halv 4 ungefär efter en lyckad midsommar.


Ni är bäst, så är det bara.























/J


Kommentarer
Postat av: Tova :)

Victor + Victor = Spårarna!

Hahah ;)

2011-06-25 @ 23:23:53
URL: http://tskogstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0