ni lär ju tröttna på mig nu?

Asså det här är mitt 4e inlägg i rad! Jag tror Mickan har dött? 
Skulle bara säga att allt löste sig med mina kläder, hehe. Kläderna kom men klänningen var ful så jag ska inte ha den, istället hittade jag en klänning som Sara hade på avslutningen i 8an, hehe, den ska jag ha iaf!

Idag på eftermiddagen åkte jag till busstation för där var Mickan, jag höll henne sällskap sen uträttade vi några ärenden och sen kom hennes buss. 19.30 var det dags för träning, den var väl ganska rolig, vi tog det lugnt med tanke på alla matcher...
Sen duschade jag och smörjde på Brun utan sol, men jag tog jätte lite ifall de skulle bli orangea eller nåt! Får se hur resultatet blir.

 
Klänningen jag tänkte ha imorgon.

Det här kom i brevlådan (allt från HM) ↓

Skor 99:-

(Mindre fin) klänning 129 :-

Tröja 79(?) :-

That's it!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0