skolavslutning

NU ÄR DET SOMMARLOV! Och hur skönt är inte det då?? Super skönt!!
Det som är planerat på mitt sommarlov hittills är:

* Träffa en saknad Julia sista juni! ♥
* Åka kanalbåt i England med min familj + familjen Hill 1-8 juli!!
* Jobba på skärgården v. 29-30
* Måla huset
* Åka till kusinerna i Skåne! (Inget planerat men det är ett MÅSTE!)
* Bli barnflicka?

Det var allt, inte så hemskt mycket om man säger så men resten av tiden ska jag umgås med mina söta kompisar och bara leva livet helt enkelt!

På skolavslutningen så kollade vi på uppträdande och sen fikade vi med klassen, Håkan och OS. Mys, Håkan är världens sötaste (och vimsigaste) lärare/mentor! Vi är hans favoritflickor.


Håkan hade köpt tårta :)






+ Julia, Linn, Lisa & Emelie = HP10 ♥



/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0