Vad ska man ha på sig denna midsommarafton då?

Tjabba tjena hallå!
Igår åkte jag till Victor och var där tills idag. Igår badade vi, spelade vollyboll och kollade lite film...
Idag har jag och mamma fixat lite inför midsommar. Jag skalade och skivade potatis i en och en halv timme när jag kom hem! 

Min midsommar kommer se ut ungefär såhär:
På morgonen ska jag fixa lite inför kvällen och sen åker jag och min familj till min morbrors sommarstuga och äter lunch med lite släktingar. Sen åker vi hem igen och fixar det sista innan gästerna kommer. Då går mamma och pappa över till grannarna och vi "ungdomar" grillar och så hemma hos mig. Senare kommer vi att vara med på Markas årliga brännboll. Det kommer nog bli jätte kul! :)

Snart ska jag åka iväg med moppen och hämta Victor. (Tur att det har slutat regna!) Sen ska han hjälpa mig att bestämma vad jag ska ha på mig imorgon för jag har lite svårt att bestämma mig!



puss♥/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0