choklad♥

Idag har det inte varit en vanlig skoldag. Skolan har haft en liv och lust dag, eller vad det nu hette. ;)
Först när man kom till skolan på morgonen så fick man frukost, sen efter det så var det en föreläsning om självkänsla i Ladan.
Efter föreläsningen så var det lunchdags och sen samling i klassrummet för lite snack, film och "lek".

Kul förresten att mitt arbete om boken "Ett öga rött" är borta! Jag som arbetade med det hela måndagen! Måste verkligen leta efter det när min dator har blivit frisk! ^^

Juste jag var ju på bio i måndags också! Till sist blev det så att jag gick med mamma och pappa på "Hur många lingon finns det i världen". Jag kan verkligen rekommendera den!



Dricker varm choklad med grädde, SÅ gott!

puss♥/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0