efter regn kommer solsken, eller?

Hejsan,
idag mår jag mycket bättre! Eller jag gjorde inte det imorse men NU mår jag bra, nästan helt frisk. Måste varit nyponsoppan och grädden som farmor kom med på dagen, hihi. Det enda (ända? Jag vet aldrig vilket som är vilket!!) som hänger kvar är hostan. Känns kanon!
Imorgon skulle jag ha varit med Lousie men hon har gått och blivit sjuk, tog hon över min smitta? Så jag åker till Gimo och kollar på när mitt lag spelar match i Gimo mot Skedika ist. Jag ville verkligen vara med men så frisk är jag inte...

Dag 2 ↓

Matilda & jag.

ÄLSKAR bilden! Haha, sååå snygga i hattarna!

Nu ska jag och pappa kila till farmor och käka, sen kommer Sara och Freddan dit också. Mys.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0