Fuerteventura, Dag 1 & 2


Framme vid hotellet vid kl 15 svensk tid. (Jag och Matilda)


När vi såg oss omkring så hittade vi en "Snack bar", och det bästa av allt: vi fick äta hur mycket vi ville, när vi ville! ;D (Jenny, Jag, Matilda och Ullis)


Jag, Matilda och Jenny beslöt oss sen för att ta en sväng ner till stranden. (Jag & Jenny)


Vi hade lite svårt att hitta ner, så vi råkade ta värsta omvägen haha. (Jenny & Matilda)



Syster på stranden.


Jag


Matilda



Vi hann även med att prova solstolarna vid poolen första dagen!


Utsikten från balkongen.


Klara för att gå och käka middag.


Mamma sa att jag skulle ta kort på min sallad för hon tyckte att min den såg så god ut.
Så jag gjorde de ;)


Sååå snygg bild (Jag och Matilda vid middagen)


Matildas frukost andra dagen.
Den där längst ner va så god, jag åt sånna varje dag ;D


Jag som gör nått...vet inte vad. Blek va jag iaf! :P



Ullis på deras balkong, våran va den högst upp till höger;)


Poolen (Matilda, Jenny & jag)


Jenny och Matilda :D


Dax att bada;) (Jag, Jenny & Matilda)


Det var ett vattenfall mellan två pooler ;D (Matilda & jag)


Lunch (Ullis, Matilda, Jenny & jag)

Det var bilder från den första och den andra dagen! ;D

puss♥/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0