Fuerteventura, Dag 3 & 4

Av någon anledning så kom bilderna i helt fel ordning, och jag orkar faktiskt inte fixa dem. Alla bilder från dag 3 kommer typ efter de från dag 4 tror jag...

Men här är bilder från dag 3 och 4 iaf! ;D




Jag och Jenny ;)


Matilda


Sandskulpturbyggning ;D
(Matilda, jag och Jenny)


DORIS!


DORIS!


Doris och två av hennes skapare, haha ;) (Jag och Jenny)


Ullis och mamma i vågorna!










Jag och syster på väg till resturangen.


Jenny och jag<3

Ekorre :D




Matilda!


Hotellet


Jag


Mamma och jag.


En manet typ ;D






Fåglar


Fler fåglar.


Haha, Mr Damp som vi kallade honom! (för att han var lite överallt och så) Han jobbade på vårat hotell. :D
Här hjälper han några med en modevisning med kläder som de sålde!



puss♥/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0