Fuerteventura, Dag 5



När jag, Matilda och mamma gick en sväng så såg vi två jättefina fåglar!




Även ett lejon, hehe.




På den här bilden så gjorde "Mr Damp"(hehe) ett test på mig. Han stod och pratade och ställde frågor till mig, och sen skulle jag fånga "pinnen" när han släppte den. De va as svårt, specielt när jag var tvungen att prata engelska samtidigt!


Jag och Matilda påväg till kanten där vattenfallet ran ner i den andra poolen.


Jenny och Matilda


Jag på balkongen.


Jag igen.


Jag och Jenny.


Jag och Jenny, hehe.


;D


Jenny som utmanar ödet haha.


Jag som står och fryser tror jag :P


Jag tror han hette Jesus. Gud va vi skrattade åt hans namn!


Hela gänget! :)
Fotograf: Jesus HAHA

puss♥/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0