hemma!!

Hej hej hallå!
Sitter just nu hemma i min soffa och i natt sov jag i min säng och idag träffade jag mina vänner, så underbart ♥
Skolan idag var faktiskt helt okej, kollade film x2, hade idrott och slappade på matten. Yes.


Snygg bränna från bandet på min handled förresten (y)

Har redan flagna aaas mycket framme på bröstet, helt vitt! Sämst.



Tänkte bara säga att veckan på Fuerteventura jag KANON! Allt var prima lixom. Havsutsikt från rummet, stort hotell, massa pooler, åt hur mycket glass som helst, 3 mil lång strand osv osv...
Bilder kommer jag (och Mickan också tror jag) lägga ut under hela veckan eftersom det är några stycken om man säger så...

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0