lite om lördagen

(Kom åt nån jäkla knapp så det blev sne stil, jaja...)

Ja det var ju tanken att jag skulle ha en myskväll med Sofia och Camila men det slutade inte riktigt så...
Jag, Camila, Sofia och Sigrid käkade lite tacos hemma hos Camila och sen fick de för sig att vi skulle till Johanna. Hon hade en fest.
Så vi gick dit, jag i mina "mys kvälls-kläder". Vi gick först till Max men där var vi i typ 1 minut haha sen gick vi till Johanna.
När vi väl var där så hade jag kanon kul! Innan vi skulle gå hem så fick jag ta hand om min kära vän Niclas som inte var vid sina sinnesfulla bruk om man säger så, hihi.
Sen gick jag och Camila hem till henne och jag sov där, en kanon lördag enligt mig!

Jag & Camila hemma hos Johanna :)

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0