Min helg

Helloj!

Fredag:
Jag hade det jättekul i Uppsala i fredags. Jag var där med Victor, Kalle, Simon, Tova, Matilda, Moa, Niclas och Elaine. 
Vi åkte in tidigt eftersom vi knappt hade några lektioner. Vi hade sådan tur att vi slutade vid lunch!
När vi kom till Uppsala så fördrev vi tiden med att gå och kolla lite i affärer, och jag köpte ingenting! Jag var inte på shoppinghumör (slösa pengar humör) helt enkelt.
Sen så åt jag på Subway för första gången, haha. Det var Victor, Kalle och Simon som lurade dit mig. Dom andra gick till Max och åt.
Senare så gick vi och kollade på bio "Min låtsasfru". Den var väldigt bra måste jag säga!
Efter bion tog jag och Victor bussen hem till honom.

Lördag:
Jag, Victor och hans mamma åkte till Thun´s på morgonen. Även då shoppade jag inget!? Eller jo jag köpte bodybutter. Vi gick runt flera varv för att hitta något som dög åt mig, men vi hittade inget.^^ 
Sen när vi kom hem till Victor igen så kollade vi tv och spelade SIMS! Det var hur länge som hellst jag spelade sims, men vi spelade inte så länge för Victor har inte så bra tålamod och han tyckte jag var för seg när jag skulle göra min gubbe och på att bygga hus, haha.
På kvällen åkte vi hem till mig.

Söndag:
Hade match på morgonen i Gimo. Gick väl rätt okej...
Mormor och morfar kom så vi grillade hamburgare. Sen så har jag dammsugit och kollat på film.

Första helgen på länge som jag inte har behövt göra några läxor! Underbart!



puss♥/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0