ny tröja

Hejsan,
igår var jag ju ledig, eller vid 10 gick jag på utvecklingssamtal som tog typ en kvart. Sen vid halv 1 tiden så kilade jag och mamma in till Uppsala eftersom jag skulle till tandläkaren och gissa vaaad? Jag kommer förmodligen få ta ut den nästa gång!! Inte lite glad jag är! 28 april ska jag dit igen, hihi.
Innan vi åkte hem svängde vi in på IKEA och Gränby, en ny tröja hamnade i min garderob. Och lite pynt till toan på övervåningen.

Jag missade en till träning pga mina j*vla skavsår! Börjar bli lite less på det här nu. Först var jag sjuk och missade hundratals träningar sen när jag blev frisk så får jag skavsår, GREAT!!

Igår kväll satt jag och skrev på massa arbeten som skulle in idag så det är skönt att ha det gjort nu iaf. Vi hade datakunskap, svenska och engelska sen tog jag 12.56 bussen hem. Skönt såhär på en fredag!

Ikväll ska jag antingen ha fredagsmys med pappa och syster eller så ska jag måla toan, hmmm... Svårt att välja, jaja det kanske blir en blandning ;)

  
199 kr på Ginatricot.

OH SHIT vilket långt inlägg det här blev, jaja, hoppas ni orkade läsa halva iaf...

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0