sunshine

Hejsan,
min helg var kanon, alltid mys att träffa de där från stan.
Idag har vi bowlat med klassen, det var as kalas! + att mitt lag vann! "Praktikant laget", det var jag, Lovisa & Stina (praktikanten), vi var så jäkla grymma. Eller aa. Lovisa och Stina var det, hehe. Men jag fick faktiskt 1,5 strike! Och gissa vad vi vann!! Gratis fika i cafeterian, wihoo!
Efter bowlingen satt jag, Camila och Sofia på Sibylla i ca 1 h, hihi.

Snart ska jag räkna matte, jag tänkte erkänna att jag inte har räknat varje gång jag har skrivit att jag ska göra det men nu SKA jag det!

Just det, idag ringde jag min mormor som var i Barcelona, och det kom jag på när hon svarade, hihi, men de hade det bra!

Nu kom min lilla granne Nellie och hälsade på så ska vara lite social med henne nu, puss.

 

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0