barn teater!

Hejsan, idag har jag varit en balettdocka hela dagen!
Igår hade vi premiär på våran barnteater, då var vi till Ekeby. Idag har vi visat upp den tre gånger, två gånger för små barn och en gång för föräldrar och så. Vi riggade även ner en gång och sen upp igen i ett större rum, eftersom alla vuxna inte skulle få plats i samma rum som barnen. Så för tillfället är jag jätte trött!

Den här dagen har iaf varit en kul dag, och vi hade det jättemysig när vi åt middag samtidigt som vi kollade på en inspelning av gårdagens föreställning. De flesta beställde pizza, jag åt en hel Calzone, höhö. Det var verkligen kul att se filmen, och då kunde vi se vad vi skulle förbättra, så kvällsföreställningen blev asbra! :D

Här är en länk till ett klipp på början av våran teater: (Från premiären.) 
http://www.youtube.com/watch?v=obE9f12E9ts



Jag och mitt snygga smink som jag har haft hela dagen.(och har på mig fortfarande)


Det är jag som sitter i mitten med vit kjol!, hehe ;)



puss♥/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0