min valborg

Det började med att jag, Julia, Johanna, Emma och Linda åkte in till stan för att kolla på forsränningen och sitta i stadsparken och mysa, men det blev inget av det, vi gick bara runt och ja, filosofera typ.

Sen satt vi på en proppfull buss hem, Lovisa hoppade på i Gimo och hängde med oss.
Åkte hem till mig och packade lite grejer och sen till Emma och Linda för att de skulle packa.
Sen åkte vi hem till Johannas pappa och grillade, fixade oss, spelade spel ett kalaskul spel och lite sånt. Senare kom Jesper, Jonte, Johan och Shawn.

Vid 22 tiden skulle vi gå till Näsudden men vi kom aldrig fram, alla som var på Näsudden mötte vi när vi var påväg dit, så vi var ute på gatan nästan hela kvällen.
Efter att ha frusit tillräckligt mycket gick vi hem till Sundberg och efter det åkte vi 9 st i en liten golf, jag, Julia och David delade på framsätet, haha! Somna hos Johanna vid halv 3 tiden.

Valborg var jättelyckad enligt mig!

Johannas bilder:

Outfit.






Grillmästarn!




Emma och Snorris! Har nog aldrig skrattat så mycket som när vi drog i oss lite helium! HAHAHAH!



Lindas bilder:









Jespers bilder:



Söt i Lovisas örhänge! Haha.


/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0