pizza

Assa gud va jag har ätit pizza och sånt onyttigt mycket på den senaste tiden! Under tiden av en vecka så har jag ätit pizza tre gånger och kebab en gång, haha! Idag åkte jag till skolan och kollade först på inspelningen av våran teater och sen fick jag reda på att jag fick MVG på nationella i matte!
Efter skolan så gick jag, Victor och Simon hem till Simon och kollade på en film, som jag inte kommer ihåg vad den hette, men den var bra i alla fall. Sen gick vi och åt Pizza, mums!


Suddig bild på Victor, tagen av Simon ;)

Här hemma har jag legat i solen och läst de sista sidorna i min bok och sen måste jag skriva en recension som ska skickas in senast idag. Om ett tag så ska jag på träning och spela av mig pizzan!



puss♥/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0