usch usch usch för dig

Hejsan hoppsan!
Idag slutade jag vid halv två. Vi hade bara handels lektioner, jag och Sofia övade på vår redovisning om Analysfasen som vi ska ha på fredag. Jag stannade i skolan till tre för att hålla Johäni sällskap och göra en grej som världens sämsta äckligaste dummaste lärare sa att jag inte hade gjort klart, fast jag hade det, idiot. (Ursäkta mitt språk men jag är bara j*vligt trött på den där människan!!!)

Ikväll är det min tv kväll som gäller, men innan det måste jag kolla på förra veckans och förr förra veckans avsnitt!

Och sen ska jag sova uuut eftersom det är torsdag imorgon! Torsdag= LEDIG!


Jag saknar söt Jullis. Hon ska vara borta typ 5 veckor till! ♥

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0