valborg

Min valborg var väldigt oplanerad. Men såhär blev den till sist (kortfattat):
Hade sovit hos Victor från fredagen (då vi varit tillsammans i 3 månader ♥) och åkte in till Uppsala tidigt på morgonen. Där kollade vi på ankrace och forsränning. Träffade även Victor, Niclas och Marcus.
Vid lunchtid så åkte vi till Gimo och åt kebab och sen gick vi hem till Victor. Vi var ute på altanen i solen typ hela dagen och grillade lite senare.
Efter maten gick vi till en fest och vem träffade jag där? Jo Maja. :D Lärde även känna många nya människor.
Tog bussen hem till Victor vid kl 23.


Jag och Maja hade lika linne och allt :D


Idag gjorde jag och Victor jordgubbssmoothie efter middagen. Till den åt vi en varsin biskvi. ;)

puss♥/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0