ja, jag lever...

Hejsan,
tänkte bara berätta att jag lever, lever livet faktiskt!
Hade tänkt visa vad jag har haft för mig de senaste dagarna!

Torsdag: var med söt Sofia, vi bakade och pratade massor sedan åkte jag till Alunda, mys med Jullis, Johäni, Carro & Hanna.
Fredag: vaknade upp i Jullis säng, låg kvar i sängen  hela dagen tills min pappa kom och hämta
mig för att sedan åka vidare till Uppsala, mys med släktingar och god mat stog på schemat!
Idag: fixat lite, nu är Julia här och snart ska vi åka vidare till Mickan för att parta lite! Hihu.

Bilder? Javisst!!

Min & Soffans snygga bakverk!



Du är grym!

En ursöt My!



Hjärta!

Söta du.

Finaste kusin Lucas.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0