(O)mänskligt

Idag började jag dagen med en dusch och sen när jag gick upp så hade Victor dukat fram värsta julfrukosten! Julskinka, mackor och julmust!♥ Efter frukosten så tog vi bussen in till uppsala och åt lunch på China Garden med Victors klass. Jag var inte särskillt hungrig, men lite gick det i ändå. ;)

Klockan ett så träffade vi resten vid Upplandsmuséet (det vill säga min klass och våran lärare) och tillbringade sedan två timmar där inne. Vi fick göra lite olika uppdrag i grupper och redovisade och diskuterade på slutet. Allt handlade om temat (O)mänskligt.

Nu ska jag bädda rent i sängen och kanske dammsuga lite också för jag har inte julstädat än! Det enda juliga jag har i mitt rum är julgardinerna som jag inte tog ner förra året, HAHA!


En konsentrerad Mikaela som försöker få med en tuggummibubla på bild, haha ;) 

puss♥/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0