pepsi? icas cola??

Hej hopp,
idag har jag räknat halva dagen, förstod inte ett piss. Sen gjorde vi en undersökning på ettorna och kollade om de kunde känna någon skillnad på Pepsi, Coca Cola, ICAs cola och Cola light, ganska kul att se faktiskt, jag provade själv sen och jag kunde inte känna skillnad på Pepsi och ICAs cola, oops hehe.
Åkte griller på idrotten och jag kan inte mer än skratta åt mig själv, men man kan ju inte va bäst på allt! Haha.
Nu ska jag lägga mig i min säng med min one piece och påbörja säsong 1 av Glee, love it, har redan sett den
men det är ju så bra! Har jag sagt hur mycket jag älskar att inte ha några prov/läxor?? Man kan liksom leva.
Puss.


Så himla söta!
Snodde bilden från www.juliaeandersson.blogg.se

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0