Sista dagarna på lovet

Hej! Helgen blev väldigt lyckad! Fredagen var jag på tränig, sen åkte jag hem till lite fredagsmys med familjen. Lördagen så kom först Victor hem till mig och senare på kvällen kom det lite mer folk. Jag och Kalle hade lite av en födelsedagsfest eftersom båda fyllde år nu under höstlovet. Jag har precis lagt inn alla bilderna på datorn men jag hinner tyvärr inte ladda upp dom här idag! Ni får nöja er med en bild! ;)
Igår städade jag, Victor, Jonte och Simon lite ute i lägenheten och efter det så åt vi makaroner och köttbullar. Det var riktigt mumsigt för vi hade inte ätit någon frukost. Sen åkte vi och Jenny till Gimo och kollade hockey. Gimo vann med typ 25-1 haha!



puss♥/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0