stan imorgon!

Hej,
började dagen med en lång företagsekonomi lektion, mitt huvud klarar inte av att räkna så
mycket så tidigt på morgonen... Dagen bestog mest av hål, Sara kom en snabbis till skolan då
åkte vi hem med 14.00 bussen istället för 16.25, mums.
Imorgon har vi typ en lektion och sen åker vi in till stan för att tigga kläder till modevisningen från olika
affärer, efter det blir det att kika på träningen, jag kan inte vara med för att jag har fått en förkylning,
kul jul... Sen åker jag till Gimo och käkar middag med ett par personer som jag inte träffat på vääääldigt länge.
Pussar.


Pluggar turism nu eftersom jag lovade läraren det när jag fick åka hem tidigare...

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0