south park

Heej, igår var jag i skolan från klockan 09.20 till ca 20.30! Det var därför jag inte bloggade nått då. ;) Det var ju som sagt öppet hus och våran klass och ettorna hade en liten föreställning på 20 min. Jag var dock med på typ 5 men... Jag och maja dansade den dansen vi gjorde på ordfestivalen.

Idag hade jag en lång sovmorgon, matteprov och svenska. Matteprovet gick väl helt okej men jag tyckte det var svårt... får väl se resultatet när det är rättat sen. Jag hoppas på ett VG!
Just nu är jag hemma hos Victor, han är på träning. Sedan vi kom hem så har vi bara latat oss framför tv:n! Vi kollade asmånga avsnitt av South Park, Victors favvorit program typ haha. Men trotts det så lyckades han somna! ;o



Kollar på alla bilder från Fuerteventura som finns här på bloggen under kategorin Fuerteventura februari 2011

puss♥/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0