efterlängtat!

Heej,
nu har jag äntligen påbörjat det efterlängtade höstlovet, och det hade inte kunnat börjat bättre!
Skolan bestog av mycket skratt, mest bussresan hem, bilder från den kommer, ni kommer skratta
lika mycket som jag och Sofia gjorde! Hahah!
Efter skolan var det träning direkt och efter det, tjejmiddag i Norrskedika! Det var hur mysigt
som helst med mycket prat, sen gick vi ut, var väl lite kaos, men haha det var samtidigt lite kul.
Åkte hem på natten och blev väckt vid 11.
Ikväll ska jag till Julia och sen åker vi till Berka, sover kvar hos Jullis, kvällen kommer bli kanon!
Puss.

Blogg.se krånglar när jag ska lägga upp bilder, vill inte som jag vill, så bilder från igår kommer någon annan dag.
Blir en kopierad bild från Facebook istället, haha snygg!



/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0