Fest hos Simon

Igår efter skolan åkte jag, Jenny, Julia och Johanna in till Uppsala. När vi sedan kom hem så blev det bråttom för vi hade typ en halv timme på oss för att fixa oss till Simons fest! Det blev en snabbsminkning innan vi gick till bussen!
När vi skulle hem sen blev det bråttom igen så jag och Jenny joggade hela vägen till stationen haha!
På bussen satt en äckelgubbe och stirrade på oss typ hela vägen, USCH!
Idag cyklade jag bland annat till Länsö med fotbollslaget och så var vi där och gjorde lite saker till tretiden. När jag kom hem somnade jag i soffan med tjocktröja och filt för att jag hade varit så trött och frysit hela dagen haha!
Ikväll blir det en lugn kväll framför tv:n. ;)
puss♥/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0