new shoes!

Hej,
kvartssamtalet idag gick kanon.
När jag kom hem pluggade jag lite, Sofia förhörde mig när vi videosamtala på msn, världens
bästa sätt att plugga på, blir så mycket roligare! Hihi.
Senare tog jag med mig min mamma till Melins för att köpa nya pjucks (?), inne säsongen börjar
ju nu och det är hål i mina gamla så de andra hade gjort sitt.
Sen blev det käk hos mormor och morfar och efter det knackade jag dörr med Linda för att
försöka sälja några rabatthäften, det gick mindre bra, sålde ett i var...
Nu ska jag kika tv och sen sova, natti.


500 kr på Melins cykel & sport. (Konstig vinkel eller nåt? Ser ut som jag har världens största fötter,haha.)

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0