Så fel man kan ha!

Efter skolan idag åkte jag till en naprapat eftersom jag har haft ont i det jag trodde var benhinnan, men vilket det inte var. Han sa åt mig att stå rakt och när jag gjorde det så sa han direkt att han visste vad felet var. Jag belastar lite snett typ och min hålfot sjunker liksom ner på vänsterfoten. Antagligen efter att jag stukade den andra foten i början av året! Han pinade mig lite genom att massera vaden. Jag grinade/skrattade för att det gjorde så ont haha! sen knäckte man min rygg åt alla håll typ!
Han har även visat hur jag ska tejpa innan jag tränar. Och hur jag ska stretcha. Han sa också att jag måste värma upp muskeln lite extra...
Nu ska jag byta om och åka på fotbollsträning!
puss♥/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0