sorglig dikt :´(

jag hörde vår sång
och drack mej full
minnas är silver
men glömma är guld
jag såg vår säng
och mindes vår tid
tänka ger smärta
men piller ger frid
jag tänker på natten
då du sa adjö
och min önskan
är att få dö
nu sitter jag här
besviken och yr
och kan inte få
mina tankar i styr
jag står på balkongen
och tittar ner
vägen till glömska
är allt vad jag ser
jag tittar på bilar
som rusar förbi
där under hjulen
jag kunde bli fri
jag minns dina ord
och börjar gråta
och fast det var ditt fel
jag ber dej förlåta
och kommer du inte
då vill jag dö
jag älskar dej ännu
kära, adjö!
/M

Kommentarer
Postat av: Maja

Någon som letar dikter om träd kanske? :)

2011-10-17 @ 21:42:06
URL: http://majagunillaelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0