Dags att komma igång!

Hejhej. :)
Igår följde jag med Victor hem, vi kollade lite film och så på kvällen.
Vi hade sovmorgon i morse och vi fick skjuts till skolan eftersom Victor hade utvecklingssamtal på morgonen.
Fram till lunch hade vi övning till Ordfestivalen och efter lunch svenska och historia.
Jag hade helt glömt bort att period 2 skulle börja idag vilket innebar att historian fanns med på schemat nu också, så jag trodde att jag skulle få åka hem efter svenskan men så var det ju inte...
Nu ska jag göra lite skolgrejer, sen hjälpa mamma med maten.
Ikväll börjar fotbollsträningarna innomhus! Det ska bli skönt att komma igång nu igen, man känner att man har tappat mycket nu under uppehållet!
På torsdag så ska jag ju spela med skollaget så det kan ju vara bra att man har rört en boll en gång innan iaf!
Många i skollaget  har fortfarande träningar med sitt lag eller spelar på specialidrotten i skolan så jag känner mig lite nervös inför matchen faktiskt!
Speciellt nu när den spelas i Gimo och antagligen rätt många kommer att kolla!
puss♥/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0