Dance your feet off!

Jag hade en lång men kul dag igår! På dagen så var jag med på ordfestivalen och det gick bra för mig. Mamma filmade när jag dansade och spelade teater, så om jag orkar så kanske det kommer upp på bloggen någon dag. ;)
Direkt efter ordfestivalen så åkte jag hem och fixade mig på nytt, sen åkte jag till östhammar igen och hade det trevligt med lite ÖSK-folk på årsfesten. Det var god mat och mycket dans som gällde! Vi hade en liten fråge tävling som mitt lag vann. Priset var champange och klubbor haha. ;)
Jag gick och sov tre igår och var tvungen att gå upp tio för jag jag skulle åka och städa upp lite efter igår. Så nu är jag as trött och har jätte ont i fötterna efter att ha dansat en hel kväll i högklackat!
Juste jag fick ett pris också! :)
Most Valuable Player 2011
puss♥/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0