gårdagen

Hejsan,
min gårdag var grym! Först programlagsdag i Uppsala,
handels folket virra runt i stan och gjorde massa uppdrag sen åt vi på Kina, mums.
Efter det gjorde jag, Jullis, Johanna och Lovisa
ett grupparbete på Intersport och ställde massa frågor.
Sen hängde jag och J:na på ett fik och i affärer i evigheter för att sen vandra till bion,
Jag saknar dig såg vi, REKOMMENDERAS verkligen! Grät, och grät lite till.
Lite jobbigt när jag själv är tvilling också var de så himla lika mig och Sara också. Usch.
Tänkte på sara hela filmen, bläää.
Sen tog vi bussen hem, dagen var grym.

Idag rullade skolan på som vanligt, ikväll är det träning sen ska jag börja läsa min bok på svenskan, Flyga drake, verkar jättebra!
Puss.


/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0