nostalgi

Tjena,
jag sitter i soffan med min syster och kollar på Pocahontas, nostalgi på hög nivå!
Imorse när jag blev väckt så hade mamma bakat bröd! Lyx! Åt frukost länge, mums.
Idag har jag varit på "stan" (Östhammar, hehe) med mamma och handlat i evigheter,
massa fix inför festen de är på just nu och inför mammas dag imorgon.
Dagens minus är att jag inte kunde vara med mina fina,
mamma sa att jag måste bli frisk till matchen imorgon,
men det ser inte ut som att jag kan vara med iallafall, sämst!!
Men har de dåligt med folk ska jag vara med iaf.

Nu ska jag baka lite tills imorgon, en kladdkaka och kola cupcakes står på schemat!
Imorgon gör jag en form av tårta med marängbotten, grädde och daimkulor, superlätt och supergott!



/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0