regn, regn, regn...

Jag hoppades på att jag skulle vara sjuk när jag vaknade imorse, men det var jag inte... Jag drömde till och med att jag var det haha. Jag hade inte lust att gå till skolan idag helt enkelt.
En av orsakerna var att vi skulle ha intervall och backträning på idrotten. Hur låter det här då liksom " jag har ont i halsen så jag kan inte vara med"? Det låter bara som om man är lat, så jag var med på idrotten i alla fall. Sen när jag kom hem var jag helt slut, jag somnade i soffan och allt, så jag bestämde mig för att inte gå på träningen ikväll.
Våran superlunch i går i skolan! (Maja försöker förstöra bilden högst upp... som vanligt)
Jossan (till vänster) försöker pricka pennan i flaskan. Det såg ut som om hon aldrig gjort annat i sitt liv! ;)
puss♥/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0