Romeo och Julia♥

Nu var det länge sen jag bloggade men jag har inte riktigt kunnat om man säger så...

I tisdags var jag på turné med klassen, sen åkte jag med och kollade på när Vicor spelade hockey i Sandviken och kom hem ganska sent.

Dagen efter hade jag ingen skola på dagen men åkte till stockholm på eftermiddagen. Våran klass, lärarna och tvåorna var till dramaten och kollade på Romeo och Julia. Föreställningen var över tre timmar lång men den var ändå inte långtråkig! Den var jättebra och jag fick även tårar i ögonen på slutet!
 Jag kom hem halv två igår så det var rätt tungt att komma ur sängen imorse kan man säga!

TURNÈ







STOCKHOLM









puss♥/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0