flyttar ut...

Hej alla glada!
Bloggen har fått lida nu på senaste tiden men det är ju faktiskt lov...
Kan ju berätta att matchen i söndags slutade med vinst! Sen på kvällen var det fest hos Jesper, i måndags var det träning och sen mys med Linda efter, i tisdags var jag med Jullis och igår åkte hon hem och jag stack på träning.
Idag har jag plockat ur lillstugan (en stuga på vår gård med ett rum, dusch och bastu) hela dagen eftersom jag ska flytta ut dit!! Wiiie, lycka, som en egen lägenhet, okej nej inte riktigt, har ju faktiskt varken kök eller toa men whatever. Jag kommer inte bo i samma hus som resten av min familj iaf, cooooolt!
Nu väntar jag in Emma och Linda, vi ska ha tvillingmys ikväll, dom, jag och min syster, kan inte bli annat än kanon!
Oh herregud vilket långt inlägg, hoppas ni orkade läsa hälften iaf,
puss!
Bilder från i söndags
/J

Kommentarer
Postat av: fågel :D

upp med bilderna på FB ist :)

2012-04-07 @ 17:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0