Ömma vader!

Hejhej! Jag har värsta träningsverken i framförallt vaderna kan jag ju tala om! Man trodde att man skulle få en mjukstart första lektionen efter lovet men så var det ju inte. Två timmars balett fick jag och Maja försöka överleva igår morse, haha. ;)
Idag hade vi snabbhetsträning på idrotten och efter det lite dans med hela klassen. Vi har fått prova på varandras inriktningar lite nu inför musikalen vi ska göra i Finland. :)

Om någon timme ska jag väl byta om och åka till Gimo på fotbollsträning. Har blivit mycket träning de här dagarna och imorgon har jag snabbhetsträning på idrotten igen.

Ikväll åker jag hem till Victor och sover där.❤ Efter att inte ha sovit själv på över en vecka (när vi var i fjällen)så måste jag erkänna att det har känts lite ensamt nu de senaste nätterna...

Puss❤/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0