Toppenläger!

Hejsan!
Lägret var superbra och väldigt roligt, och laget gjorde stora framsteg måste jag säga! Igår hade vi två träningar och en match. Jag trodde och jag skulle känna mig lite seg på matchen, men det var tvärt om! Jag var astaggad och tyckte att det var jättekul. Jag fick byta plats och testa på att vara mitten mitt första halvleken och det gick helt okej. Det är alltid kul att testa något nytt! Lite förvirrad kände jag mig, men det är väl inte så konstigt eftersom jag har spelat back i hela mitt liv!

Efter matchen kom Victor och sov hos mig. Det var tur för jag hade saknat honom!❤ Kan ju säga att sängen var ganska saknad också!

Puss❤/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0