fredag

Halloj,
idag har jag och Johanna målat friggebod, hann måla halva ungefär, imorgon ska vi måla resten. Nu på kvällen spelade jag min andra match sedan min skada och knät överlevde! Lycka. Vinst blev det med!!
I onsdags och i torsdags så jobbade jag så har inte hunnit med så mycket mer. Eller jo! Jag var faktiskt på "bio under stjärnorna" i onsdags med Emma och Johanna, satt ute på Studenternas (en idrotts anläggning för er som inte vet) tillsammans med tusentals andra människor och tittade på Tin Tin! Huuur mysigt?
Kan ju även nämna att vi inte kollade på A serbian film, den verkade alldeles för äcklig så vi kollade på The woman in black ist och fyfan, ALDRIG mer, jag var livrädd, skrek mig hes och började nästan gråta där ett tag, usch!!! 
Pusssss.
 
Bild från Bio under stjärnorna
 
/J
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0