Full rulle hela helgen!

Hejhej! Jag har haft fullt upp med annat de två senaste dagarna och just därför har det varit lite klent på bloggfronten. ;)
 
I lördags lastade jag höbalar heeela dagen! Först lastade vi av tre kärror sen lastade jag och Victor på två stycken själva också! Snacka om att vi trötnade på hölukten efter det!
Sen på kvällen kom grannarna över på en liten kräftskiva. Det var mysigt, men jag var väldigt trött efter att först ha varit på kräftskiva hos Jenny, sedan dålig sömn och sedan lastat flera ton hö!
 
På söndagen gick inte jag och Victor upp för än klockan ett! Sen satte vi oss och kollade på hitta Nemo innan han åkte hem. På kvällen spelade jag sedan match som gick bra till en början, men sen...usch jag var inte på så bra humör efter!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilderna från kräftskivan hemma hos Jenny kommer i nästa inlägg!
Puss♥/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0