lite om gårdagens fest

Festen igår var helt okej, har varit på både roligare och tråkiga fester förr om man säger så. Det kom väldigt mycke folk dit, för många enligt mig! Man vet liksom inte riktigt vart man ska ta vägen då.
 
Jag och Victor var först på festen, helt själva var vi. Haha! Vi skulle komma dit lite tidigare efter som vi var "VIP" där. Victor var DJ nämligen! Nej inte min Victor. ;)
Efter åtta timmars fest, så var jag helt slut och jätte hungrig sen när vi kom hem! Ont i fötterna hade jag också efter att ha dansat i lite för höga skor! Är fortfarande helt öm i fötterna!
 
Blev bara en mobilbild från kvällen eftersom jag inte hade någon kamera!
Linda, The DJ och Victor ;)
 
Puss♥/M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0