måndag

Hej hej,
i fredags var det kräftskiva hemma hos mig som gällde och satan vad kul det var! Kvällen bestog av mat, skratt, lekar och massa fina människor.
På lördagen jobbade jag och efter jobbet så käkade jag middag och kollade bio med Johanna, kollade Cockpit, rekommenderas starkt! Efter bion missade vi bussen så vi blev kvar i stan och kollade cruising och träffade min fina syssling och Marina. En bra kväll.
Igår jobbade jag hela dagen och efter det spelade jag match. Kvällen avslutades med filmmys med mamma och pappa.
Idag ska jag städa efter kräftskivan och ikväll kommer Emmis och sover här. Skola imorgon!!! 
Långt inlägg men jaja.  
Puss & adjö.
 
(Bilder från helgen kommer ikväll!)
 
/J
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0