måndag

Hej hej,
FÖRLÅT för att jag har varit väldigt oaktiv här på bloggen men jag har haft annat för mig och när jag väl har varit hemma så har jag inte haft någon lust att blogga alls. 
Men under dagarna som gått så har jag iaf tillbringat mesta tiden i Öregrund och på Hemtex. (Har handlat endel också som jag ska lägga upp bilder på inom en snar framtid) Båtveckan tog slut i lördags, jag var där lör, ons, fre och lör. Och jag hade sjukt kul alla dagar jag var där!!
Igår hade jag bakishäng med Johanna och Mathilda, hela dagen var ganska spårad enligt mig, men kul hade vi!
Idag har jag hängt med Johanna och imorgon ska hon och jag måla vår friggebod! 
Puss & adjö.
 
Några bilder från veckan

Första lördagen
Middag i öre i onsdags
Pappas arm vs. pappas ben, haha!
I fredags
Kubbspel igår!
 
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0