new in

Hejsan svejsan.
Igår hade mamma och pappa poolparty här hemma så dagen bestog av fix inför det och lite målning av friggebod med Johanna. Senare kom allt folk och vi partade lite med de. Hann t o m ta en sväng till öre. 
Idag har jag tittat på handbollsfinalen, lite surt att vi förlorade med 1 ynka mål... Men ett silver är inte fel i OS! Efter finalen så kilade jag och några fina tjejer till Lunda för att se U-laget krossa Almo! 
Nu sitter jag i sängen och glor lite tv, kanske slår på en film, är ganska trött så det blir hyffsat tidig sänggång ikväll.
Puss.
 
Tänker äntligen lägga upp bilder på det jag handlade för typ 2-3 veckor sedan... Enjoy
 
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0