nytt i garderoben

Hejsan hejsan,
fredag idag, love it. Efter skolan kilade jag in till stan med Johanna, vi vandrade runt på Gränby och vipps så var jag cirka 900 kr fattigare. Men en jacka och tre tröjor rikare! (Bilder kommer senare) Sen mötte vi upp Jenny, käkade middag på donken och sen tog bussen hem till mig och här har vi bara slöat och pratat om hur vi inte ska göra nästa helg, alltså ligga hemma. Det är ju faktiskt kulturnatten i Uppsala då!
Färgade håret lite snabbt också, utväxten var gräääslig!
Imorgon är det jobb 12-17.05 som gäller.
Puss.
 
Jackan jag köpte idag (kan inte direkt påstå att den ser ut sådär i verkligheten men...)
 
 
Army parkas
 
/J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0