tjejiga saker som tjejer gör

Nu har jag gjort massa tjejiga saker inför resten av den här veckan! Jag har tagit en lång dusch, rakat benen, smörjt in mig med bodylotion, haft ansiktsmask, målat naglarna... ja ni hör ju själva! Igår färgade jag även ögonbryn och ögonfransar! Faktiskt väldigt skönt för nu behöver jag inte måla ögonbrynen!
 
Som jag nämnde i förra inlägget så kommer jag bo på Gräsö resten av veckan och tillbringa en stor del av veckan i Öregrund också! Jag kommer att bo i min pojkväns sommarstuga, så nu har jag packat en jättestor väska med allt jag kan komma att behöva! Kameran är såklart nerpackad så ni får hålla ögonen öppna nästa vecka om ni vill se lite (antagligen) roliga bilder!
 
Puss♥/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0