tredje och sista året

Hej hej,
idag har jag gått min första dag som 3a på gymnasiet och det känns helt okej om man säger så! ;) Jag tar alltså studenten om 288 dagar!!!
Dagen har mest bestott (?) av raster, de flesta lärarna hade lite intro om kursen och sen var det inte mer om det. Vi fick betygen också, och hör och häpna men jag är faktiskt ganska nöjd (jag blir aldrig nöjd).
Efter skolan hade jag träning och nu har jag hamnat hos min sambo, haha. Nej kanske inte riktigt men nästan, jag är iaf hos Johanna, vi skulle kolla skräckis men det sket man väl i.
Det var allt, puss & adjö.
 
Jag och Johanna på kräftskivan i fredags, jäklar vad snygga vi är 
 
/J
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0